ALGEMEEN TE LEUK TROUWEN
Wat kost een bruiloft met TE LEUK TROUWEN?
Een bruiloft kost gemiddeld tussen de € 15.000,- en € 25.000,- geheel afhankelijk van jullie wensen, aantal gasten en locatie. (uitzonderingen zijn losse verhuur van tenten en lichtletters)

Wat houdt een totaalconcept in?
- Creëren van een concept 
- De organisatie (weddingplanner) 
- Tenten, meubilair en alle styling 
- Faciliteren van jullie locatie 
- Alle technische voorzieningen 
- Drukwerk en vormgeving 
- Horeca (drank + alle horeca benodigdheden)
- Personeel

Hebben jullie openstaande vacatures?
Op dit moment niet, maar een open sollicitatie mag altijd! Dit mag naar robin@teleuktrouwen.nl 

Zijn jullie ook weddingplanners?
Zo noemen we ons zelf niet, maar eigenlijk komen onze taken op hetzelfde neer. Ook wij regelen jullie bruiloft en adviseren jullie in alle overige leveranciers.

In welke landen / regio’s werken jullie?
Overal waar wij met ons transport kunnen komen (denk aan bijvoorbeeld Italië, Frankrijk, Spanje, België, Duitsland, Oostenrijk…)

Wat nou als het slecht weer is op onze bruiloft? 
Wij kijken altijd ruim op tijd met jullie naar de weersvoorspellingen, wordt het echt slechter weer? Dan gaan we in overleg voor een extra tent(en)/heaters/kleedjes en een slecht weer plan. Dit komt bij ons altijd helemaal goed. 1 ding is zeker: als jullie een tent bij ons afnemen moet deze tent groot genoeg zijn voor het aantal gasten die jullie uitnodigen plus benodigdheden zoals een bar en meubilair.

Waar kan ik jullie Algemene Voorwaarden vinden?
Je kan de Algemene Voorwaarden onderaan onze website en onderaan de offerte die je van ons ontvangt.


LOCATIE
Hebben jullie eigen locaties?
Nee, we hebben geen eigen locaties. Wij zijn specials in het creëren van een locatie op plekken waarvan je niet voor mogelijkheid hield dat daar een bruiloft kon plaatsvinden. Grotendeels creëren wij een locatie (op een gekozen plek door jullie), maar we werken zeker ook ons concept uit bij bestaande locaties.

Regelen jullie een locatie? 
Wij regelen de locatie niet, dit is aan jullie, maar uiteraard adviseren wij wel in locaties en opties die wij kennen.

Hebben jullie standaard vaste locaties? 
Nee. We hebben wel locaties die we graag adviseren na een eerste gesprek.

Ik ga trouwen op een weiland waar niets is; kunnen jullie daar ook een huwelijk verzorgen?
Jazeker! Wij kunnen overal een huwelijk verszorgen, bouwen en creëren. Bij de meeste huwelijken van ons is nooit een ‘echte/vaste’ locatie aanwezig, dus dit doen we bijna elk weekend. 

Als wij trouwen op een locatie zonder water & technische voorzieningen, kan dit? 
Jazeker, ook dit kan! Wij kunnen zorgen voor een aggregaat, alle technische voorzieningen en aansluitingen en ook voor toiletten, water etc. We hebben bijna alles zelf in huis.

In welke landen / regio’s werken jullie?
Overal waar wij met ons transport kunnen komen (denk aan bijvoorbeeld Italië, Frankrijk, Spanje, België, Duitsland, Oostenrijk…)


OFFERTE
Hoe vraag ik een offerte aan?
Door ons contactformulier op de website in te vullen nemen wij contact met je op om een afspraak te maken, na deze afspraak ontvangen jullie vrijblijvend een offerte van ons. Je kunt ons ook altijd mailen (robin@teleuktrouwen.nl of esther@teleuktrouwen.nl) 

Werken jullie met een minimum-bedrag?
We werken voor huwelijken (totaalconcepten) niet meer onder een bedrag van €10.000,- Dit is geen startbedrag, maar we komen bijna altijd automatisch al op dit bedrag dus onder dat bedrag is een totaalconcept met ons eigenlijk niet mogelijk. Tentverhuur, lichtletters en overige zijn hierop een uitzondering. 

Ik lees dat jullie geen losse verhuur doen, hoe zit dit?
Wij doen graag wat wij het allerleukste vinden (en waar we het beste in zijn) en dat zijn unieke totaalconcept-huwelijken. Je kunt bij ons geen losse items, zoals styling of meubilair, huren. Wel maken we een uitzondering op onze tenten (inclusief vloer en prikkabel) en onze lichtletters.

Hoe lang duurt het voordat ik een offerte kan ontvangen na het aanvragen hiervan?
Deze offerte ontvang je binnen twee weken. Wij maken het liefst pas een offerte na het ontvangen van jullie bij ons op kantoor voor een kennismakingsgesprek. Voor een offerte van lichtletters en losse verhuur van tenten kunnen wij een offerte maken met alleen telefonisch of mailcontact.



CATERING
Hoe zit het met drank & catering? 
Bij onze totaalconcept huwelijken regelen wij de drank, personeel en alle overige horeca-benodigdheden (denk aan een bar, barkoeling, servies, glaswerk etc). We doen niet zelf de catering in de vorm van Food, maar hebben hier wel een leuke en goed vaste cateraar voor. Wij adviseren je deze cateraar graag (uiteraard vrijblijvend). 

Hoe zit het met horecapersoneel? 
Ons team, TELEUKTEAM, is het personeel op jullie dag. Wij draaien de bar, schenken jullie drinken in, staan klaar met taart en champagne na de ceremonie en wij lopen (meestal) het diner uit. TELEUKTEAM is dus jullie horecapersoneel.

Hebben jullie een vaste cateraar? 
We hebben een ‘vaste’ cateraar, maar het is niet verplicht om met deze cateraar te werken. Wij adviseren jullie graag hierin, maar de keuze blijft qua cateraar aan jullie. 


STYLING
Kan ik ergens styling komen bekijken?
Nee, onze styling is niet los te bekijken omdat deze materialen (vaak ingepakt) in onze grote opslag staat. Daarbij is styling vanuit een opslag niet de styling die wij er uiteindelijk op jullie huwelijk mee creëren, we kunnen dat gevoel vanuit onze opslag nooit precies zo overbrengen. Ook is elk huwelijk bij ons anders en komt er vaak nieuwe styling bij, dit is dus niet te doen. We laten door middel van een stylingsplan per bruidspaar zoveel mogelijk zien hoe jullie huwelijk er uit komt te zien.

Kan ik losse styling huren?
Wij doen graag wat wij het allerleukste vinden (en waar we het beste in zijn) en dat zijn unieke totaalconcept-huwelijken. Je kunt bij ons geen losse items, zoals styling of meubilair, huren. Wel maken we een uitzondering op onze tenten (inclusief vloer en prikkabel) en onze lichtletters.

Ik wil graag losse lichtletters huren, hoe doe ik dat?
Via onze website onder opties > lichtletters. 

Leveren jullie ook aan weddingplanners? 
Ja, je kunt ons altijd een mailtje sturen en dan bekijken we de mogelijkheden. 

Maken jullie ook signs en drukwerk?
Jazeker! Wij maken al onze signs zelf en per huwelijk weer anders. Of dit nu van hout, plexiglas, kunststof of ander materiaal is: wij maken het graag voor jullie in alle kleuren, vormen en soorten. 


BETALING
Wat zijn jullie betalingsvoorwaarden? 
Hiervoor kun je onze Algemene Voorwaarden raadplegen 

Hoe vindt de betaling plaats als wij pas over 1,5 jaar gaan trouwen?
Na akkoord van de offerte sturen wij een aanbetaling van € 1000,00 euro inclusief BTW om jullie datum definitief vast te zetten. Overige betalingen vinden plaats vlak voor het huwelijk. Hiervoor kun je onze Algemene Voorwaarden raadplegen. De betalingen vinden 100% vooraf aan een huwelijk plaats. Het is dus niet mogelijk na het plaatsvinden van jullie bruiloft te betalen. Alleen extra gehuurde materialen in de week voor het huwelijk kunnen plaatsvinden op nacacalculatie.


TENTEN
Kan ik 2 weken van tevoren nog van tent wisselen ivm slecht weer bijvoorbeeld?
Dat is alleen in overleg mogelijk. Alle tenten die wij verhuren zijn van onszelf en kunnen dus ook verhuurd zijn aan andere opdrachtgevers, maar we kijken altijd samen naar een oplossing en zorgen ervoor dat dat goed komt. Inmiddels hebben we zoveel tenten dat dit bijna nooit een probleem is. 

Wij kunnen met vrienden de tent zelf opbouwen, mag dat?
Nee, onze eigen tenten bouwen we zelf. Dit vanwege de veiligheid (niet iedereen kan zomaar veilig een tent neerzetten), onze verzekering en daarbij kan het niet gebeuren dat een tent per ongeluk kapot gaat, deze kosten kunnen dan oplopen tot tienduizend euro’s en zijn dan voor het bruidspaar. Vandaar dat we de tenten altijd zelf opbouwen.  

Kunnen wij ook een tent als we geen gelijke ondergrond hebben?
Ja dit kan, we moeten dan een stelvloer plaatsen. Hier zitten meerkosten aan verbonden.

Kan een tent ook op tegels/een harde ondergrond geplaatst worden?
Ja dit kan, we bevestigen de tent dan aan onze betonblokken. Hier zitten meerkosten aan verbonden. 

Is jullie transparante kas-tent water en wind dicht? Kan deze ook in de winter?
Jazeker! Hij kan helemaal afgesloten worden en is water- en winddicht. In de winter kunnen we er een blow-heater/kachel in plaatsen waardoor de gehele tent verwarmd wordt. 


ANDERE LEVERANCIERS
Mag ik ook zelf leveranciers zoeken zoals fotografen, catering etc?
Natuurlijk, de keuze aan overige leveranciers is helemaal aan jullie. Wij adviseren jullie graag als je hulp nodig hebt, maar werken natuurlijk met iedereen graag samen.

Kunnen jullie ons adviseren in andere leveranciers?
Uiteraard! Graag zelfs. 

Staat jouw vraag hier niet tussen?
Mail ons op info@teleuktrouwen.nl en wij komen zo snel mogelijk terug op jouw vraag.